۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

گفتگو با سعید کریمیان، مدیر گروه جم


سعید کریمیان مدیرگروه شبکه های جم درگزارشی با رادیو فردا درباره حرف و حدیث های مختلفی که در مورد این گروه شنیده می شود توضیح داد: «متاسفانه ما در دنیایی زندگی می کنیم که آزادی بیان تنها در قالب یک شعار است طبق اسناد موجود شبکه های رقیب با شایعه سازی گروه جم را مرتبط با سازمان مجاهدین خلق کردند و ما هیچگاه سیاست را وارد تلویزیون داری نمی کنیم

 وی در ادامه با اشاره به شبکه من و تو گفت: «این شبکه کاملا انگلیسی است و سیاسی برخورد می کند که با یک مراجعه به سایت این شبکه می توانید پی به فضای سیاسی این شبکه ببرید

مدیر گروه شبکه های جم با اشاره به صحبت های شهرام همایون، مدیر کانال یک که مدعی شده بود گروه جم با سازمان مجاهدین خلق ارتباط دارد توضیح داد: «این بحث به همان ارتباط شبکه من و تو و شبکه های سلطنت طلب بر می گردد تا ضد گروه جم صحبت هایی را مطرح کنند. من علیه آقای همایون شکایت کردم اما چیزی که برای ما مهم است مردم ایران است چون فعالیتمان فقط اقتصادی است و ما مثل یک عده نیستیم که سیاست را وارد تلویزیون داری می کنند . »

وی در مورد واگذاری شبکه های جم و قطع این شبکه ها گفت: متاسفانه همه می دانیم عرب ها دهن بین هستند و زمانی که پرووایدر شبکه را واگذار کردیم دیگر مایل به ادامه دادن با ده کانال نبودیم و طبق تصمیم هیئت مدیره بنا بر این شد جم یک یا دوکانال بروی یاه ست بیشتر نداشته باشد. در مورد جم تی وی در هاتبرد هم باید بگویم که شکایت نابحق و نا بجای برخی از شرکت ها وفضای سیاسی که رقبا برای ما درست کردند باعث شده تا شرکت هاتبرد حساس شده و البته ما به دنبال حل مشکلات هستیم.

من شبکه من و تو را عامل تمامی این شایعات می دانم ببینید تمامی عوامل این شبکه بهایی هستند و بیشتر آنان عضو همجنس گرایان لندن هستند این شبکه کاملا سیاست سلطنت طلبانه خود را دنبال می کند و در تمامی برنامه هایش بصورت آشکار می توان دید.

۳۵ نظر:

  1. عجب ؟! پس تو خوبی ! اونا بدن ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. in yaru sepahiye,bebin be bahayiya tohin karde va hamjens baz budano tohmat midune,mese ahmadinejad harf zade,malume kiye

      حذف
  2. تو خـــــــــــوبییییی !!! بعضی از ایرانیا هرجای دنیا که باشن باید حسادتشونو به همه نشون بدن ! باشه اونا بد شما درگیره فیلمای مسخرت باش که معلوم نیس فیلمه یا خونه تیمی

    پاسخحذف
  3. واقعا" متاسفم برات عرضه نداری شبکتو نگه داری به دیگران چیکار داری؟ حالا حالاها مونده که تو و امثال تو بخوان در مورد شبکه منو تو نظر بدن! اچ دی ها رو فروختی دیگه چرا داستان میگی؟ حالشو ببر!

    پاسخحذف
  4. تو خودت عامل آخوندایی داری مردم رو سرگرم میکنی حواسشونو پرت کنی... هیسس

    پاسخحذف
  5. اقای کریمی شماهم که شدید رسانه جمهوری اسلامی ازمنو تو بد میگی حرفات یه جورای بوداره.

    پاسخحذف
  6. خجالت بکش مرد گنده از حسودی داری میمیری خوبه برنامه های مستند رو از من و تو تقلید میکنی با تهمت زدن خودتو مبرا میکنی؟ نه ارزشی برای مخاطبات قایلی نه هیچی بارته تابلوئ از حسودی داری میمیری

    پاسخحذف
  7. دوستان طرفدار من و تو، لطفا توضیح بدهند این کانال هزینه های سنگین کانال داری و تولید برنامه های مختلف را چطور بدست می آورد؟ اونم بدون پخش تبلیغات بازرگانی!!

    پاسخحذف
  8. age mano to yiya hamjens gara va bahayian, aghaye namohtarame shabake gem shoma pedar madaretun va haft jado abadetun az bikho bon faheshe va najes hastan,boro khodeto siyah kon mardake harumzadeye razl ke be mardom tohin mikoni va be bahayiha tohin mikoni ,islame fachistiye to va dustaye akhundeye ke kasifo najese,tof ru ruhetun va ishala yeruz bebinim ke dudmane amsale to nabud mishe

    پاسخحذف
  9. با یک مدیریت خوب ومسئولیت پذیر میتوان جم تیوی جم میوزیک را بر روی هاتبرد نگه داشت شبکه های دیگر را مقصر ندانید انها به عهد خود وفادار مانده اند در پی اصلاح خود باشید وپولکی نباشید مردم را اذیت نکنید از نظر اخلاقی درست نیست یا روی هاتبرد باشید یا بروید برای همیشه

    پاسخحذف
  10. حیف نون که بخوری. ببین تو یاه ست جای اون شبکه هات داره چی پخش میشه. اچ دی + زبان اصلی. جون میده برای رکورد. شرکت (ویکاس لوکس لینک) واقا لیاقتش را داره. به مردم بگو که شرکت الیاه تمام برنامه ها را مجانی بهت میداد + پهنای باند برای پخش کردنش. اونا میخواستند دیشهای خاورمیانه را بکشند سمت ماهوارشون تا در اینده بتونند روی اون مانور بدن برای قیمت کرایه کانال. تو هم اب را ول کردی تو برنامه هاشون با تبلیغات دوزاری. ولی دیدی این تو بمیریها از اون تو بمیریها نیست انگار. اومدی تکه نونی که داشتی را به عنوان طعمه استفاده کنی تا یک غذای بهتری گیرت بیاد که دیگه همونم از دست دادی. راستی جریان اون سالی 100 دلار چی بون که برای مردم راست کرده بودی ؟ اخه گوسفند تو هنوز نمیدنی که با سرعت اینترنت در ایران نمیشه نگاه کرد و هزینه ترافیک اینترنت در ایران چه قدر گرونه. تقریبا گیگی 4 هزار تومنه. و العان تو این شرایط بد اقتصادی و دلاره 3 هزار تومانی چه طوری 99 درصد مردم میتونند برنامه هاتو نگاه کنن. دارم به اون تبلیقه فکر میکنم که میگفت فلان چیز دسینی حق شماس یا اون یکی که دقیقا تو نقطه حساس فیلم می امد و برای مردم مو میکاشت. افی ای سی بود چی بود؟ حححییی مردم حالا حالا خیلی باید بکنیم تا به اب برسیم.(هرکی هر جور مخواهد پیشه خودش تعبیر کنه)

    پاسخحذف
  11. عجببببب!!آقاى كريميان اين چه وضعيه!مردم رو خسته كردين،اون از كانالهاى HD اينم از جم روى هاتبرد،شما كار خودتونو بكنيد چيكار به شبكه هاى ديگه دارين،اگه نميتونين شبكه اداره كنين خب تعطیلش كنين ديگه.كونفى بى بى،D.

    پاسخحذف
  12. امیدواریم که مشکل حل بشه.ما که مرده شوریم.رو هر جهتی بره واسه مردم وصل میکنیم.ولی رو یاه ست خیلی قوی بود.

    پاسخحذف
  13. آقای مدیر محترم من حتی یک ثانیه از تبلیغ های من و تو را با کل شبکه های فارسی زبان ماهواره البته به غیر از بی بی سی و صدای آمریکا عوض نمی کنم. اصلا من قبل از بوجود اومدن شبکه من و تو طرف ماهواره نمی رفتم. اگر هم این شبکه نباشه اصلا ماهواره نمی خوام داشته باشم. عاشق من و تو هستم.

    پاسخحذف
  14. سلام چنان زدین تو پر مردم که صداش به کره ما هم رسید . پسر من روزی 100 بار هی کانال جم رو مزنه ببینه درست شده یا نه ولی متاسفا هنوز درست نشده ما هم مثل مدیر شبکه امیدواریم درست بشه .اونایی هم که از شبکه من و تو دفاع می کنن بهشون بگم چند وقته که اونم برنامه های جالبی پخش نمی کنه راستی کدوماشون همجنس بازن نکه سالومه را میگی من عاشقشم.

    پاسخحذف
  15. بهای - همجنسگرا - سلطنت طلب - این کلمات خیلی به گوشم اشناست. ولی یه چیزای دیگه هم بود انگار مثل جاسوس اسرایل - عوامل بیگانه - منافق -

    طوری نیست حتما یادت رفته بگی

    پاسخحذف
  16. من فکر میکنم همه اینهایی که آقا سعید میگن درسته شبکه من و تو بدون هیچ تبلیغی داره به فعالیتش ادامه میده و مشخصه که پشتش به جایی گرمه و همه برنامه هاشون سیاسیه یه برنامه هم پیدا نمیکنی که حداقل یه جمله سیاسی توش نباشه من پشت هیچ شبکه ای نیستم همشون لنگه همن شبکه جم اصلا جوابگوی سوالات مردم نیست و این خیلی بده اگه خودتون بیاید بگید به این دلیل این اتفاق افتاد نه این همه فحش میشنوید نه این همه سوال

    پاسخحذف
  17. مرتیکه خر خودت همجنس گرایی ، تو اداره یک شبکه ریدی حالا رفتی ده تا کانال اچ دی هم زدی ضرضر اضافه هم کنی تو برو خودت رو درست کن با اون قیافت.

    پاسخحذف
  18. همه تون سر و ته یه کرباسید
    من و تو ،تو و من ،ما و او ، شما و جم ،همه تون برید بمیرید.

    پاسخحذف
  19. خوب به این تخمم که قطع شد.

    پاسخحذف
  20. khodetoo tabrae nakon...chye b manotok hame karash ro barnamas va modir dorostti dare hasodiit shode????mohataba khar nistan farghe khobo bado tashkhis dmidan....hagha k az haminaiiiiiiii

    پاسخحذف
  21. شما بهتره عرضه و لیاقتتون را با حفظ شبکه هاتون نشون بدین. شبکه های دیگه هرچی باشند آن قدر فهم و شعور دارند که با قطع ناگهانی سریالهاو برنامه هاشون به مردم کشورشون توهین و بی اعتنایی نکنند . شما بی لیاقت هستید چرا پای بقیه شبکه ها رو وسط می کشونید!!؟؟

    پاسخحذف
  22. همیشه میگن: شنونده باید عاقل باشه
    حالا مدیر جم گوینده باشه یا من و تو یا احمدی نژاد
    به هر حال که ما گرگ بارون دیده ایم این نشد یکی دیگه. اصلاْ میریم سراغ مهران مدیری خودمون!
    شما ها رو هم حواله میکنیم اول به خدا بعد هم وجدان خودتون.
    انشالله روزی بیاد کسایی که مثل ماها اینجوری تحقیر میشن اگه قسمت شد و جای هر کدوم از اینا قرار گرفت وجدانشو نادیده نگیره و بقیه رو به بازی نگیره

    پاسخحذف
  23. فقط وصلش کنین

    پاسخحذف
  24. واقعا ما ملت جالبی هستیم خوب افتاده رو سیلی میزنیم ؛ تا وقتی هست همه به به و چه چه میکنیم وقتی بنا به هردلیلی کمرنگ میشه یا حذف میوفتیم به جونشو خوب از خجالتش با حرفامون در میایم ؛ به خاطر همینه که اینطوریم ما ایرانییم

    پاسخحذف
  25. چاکریم همانطور که از بیندگان تشکر میکردین سیاسی کاری نکنید وصلش کن

    پاسخحذف
  26. این مصاحبه همش سیا بازیه و الکی چرا باور میکنید...

    پاسخحذف
  27. آخه چرا انقدر فحش میدید هر شب همتون می شینید کل سریال ها رو تا آخر میبینید فرداش هم برا هم تعریف می کنید فحش هم میدید پول که ندادید آخه لیاقتتون همون شبکه های استانی هستش که هرجا میزنید آخوند حوالتون می کنن!!!!

    پاسخحذف
  28. یک ده آباد به از صد شهر ویرانه. شما همون یک کانال هاتبرد رو داشته باش از اون ده کانال اچ دی دست بردار.

    پاسخحذف
  29. کمی واقعگراومنصف باشید این بنده خداواسه دل مردم که نیامده ده کانال راه بندازه به دنبال منافع خودشم بوده مثلا دستگاههای جدیدی که کانالهای اچ دی روبگیره تازه به ایران واردشده و افتتاح کانالهای جم بود که مردم هجوم بردن گرگر ازاین دستگاه رو خریداری کردند حالامجسم کن چه پولی تواین کاره این یه قلمشه نه بابا اشگل توکارش انداختن



    پاسخحذف
  30. با سلام می‌خواستم یک نکته کوچک رو در مورد ایشون توضیح بدم. این آقا هر ریشه که داره من نمیدونم ولی‌ از کارهای که کرده خودتون قضاوت کنید. ایشون در حدود سال ۲۰۰۸ شروع به فروش آپارتمان و املاک در دوبی‌ کرد. البته شاید قبل از این تاریخ هم این کار را کرده من از اون خبری ندارم، دفترشون هم در همین خیابان آفریقا (جردن جنوبی) بود، نزدیک تقاطع با اتوبان حقانی.

    این بابا فقط یک قلم رو که من میدونم به بیش از ۵۰ نفر بدبخت آپارتمان فروخته و جالب اینکه اکثرا از آشنایان شخصی‌ این بابا بوده‌اند. حتا یک نفر هم نتونست بر علیه ایشون اقدامی بکنه. از هر نفر بیش از یکصد هزار دلار بالا کشیده.

    آپارتمانی هم در کار نیست. جالب این که این آقا با برادران و خواهر این کار رو اداره میکرد. حالا من اصلا کاری به سیاست بازی‌ ندارم. یک‌ حساب سر انگشتی فقط در همین یک مورد (به جز مورد دیگه در موارد املاک در اسپانیا و سایر نقاط اروپا) بیش از پنج میلیون دلار به جیب زده است. و حتا میشناسم که یکی‌ از اون آقایون که می‌خواسته به هر وسیله‌ی از ایران بره که زیر این همه فشار زندگی‌ نکنه، کل داراییش رو برای اون ملک خرج کرده بود سکته کرده است.

    حالا قضاوت با شما، آیا امسال این آشغالها که اون موقع به یک نفر وصل بودند حالا که طرف زیر پاش خالی‌ شده اینا هم دارند میرند زندان، نباید به خاطره از بین بردن مال و اموال و از هم پاشیدن خانواده‌ها (به خصوص در موارد برادرشون آقا مهدی که آرایشگاه خانومش محل جور کردن فاحشه برای از ما بهترون بود) را به زندان انداخت؟ من که میگم اینا رو باید اعدام کرد.

    پاسخحذف
  31. جناب مدیر در همین چند خط مصاحبه حرف اول که طی جلسه ای تصمیم بر آن شد که از 10 کانال یکی دو تا رو نگهداریم و بعد ادعای تهمت فلانی (که ممکنه همه دوستش نداشته باشند و به نظرضون کسل کننده باشه ولی همه اعتقاد به صداقت و درستیش دارن) و بعد دهن بین بودن عربها شد 3 حرف متناقض بعد هم چه ربطی به هاتبرد داره ( که میگه بهش بدهکارین ) خود اون کروهک که تو هاتبرد کانال داره و وابسته گی به اونا برای هاتبرد که به خود انها کانال داده جرمی نیست بعد هم چرا تو دعوا نرخ تعیین میکنی و من و تو را تخریب میکنی اونا که شبکه مذهبی و تبلیغ مذهب نیستند حالا دینشون هر چه که باشد و در ظمن شبکه پرنو هم نیستن پس گرایش جنسی آنها به من و شما چه . من از این خبرنگار هم نا امید شدم که گذاشته این مسائل سخیف از طرف شما مطرح شه و حرفی نزده چرا واقعیت را نمیگوئید که به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه دولت خدمتگزار و تحریم بانکی و مشکلات انتقال ارز مقامات دولتی ایران بوجه شما را که جهت سرگرم کردن مردم و غافل کردن آنها از مسایل سیاسی در نظر گرفته شده بود قطع کردند و 10 کانال اج دی که به گفته خود شما هر یک پنج برابر sd هزینه داشته و تابقی sd ها جمعا" مشود هرینه 36 کانال sd از طریق تبلیغ چهار کرم و لوشن درجه 5 و یا کلینیک کاشت مو که هنوز فرق سلول بنیادی و PRP را نمیدونه ویا اونیکی مه دی لی( Day+ly)اسلیم رو که لاغری روزانه است دیلی بر وزن بیلی میخونه ، که نمیتونه تامین شه و احتیاج به بودجه دولت آقای دکتر داره و ریشه قطعی کانال همین جا تو ایرانه پس صادق باشید و وقتی دارید غرق میشد سعی نکنید ب بهتان و یاوه گویی رقابا را هم غرق کنید و مردانه بمیرید مردم این مرزوبوم بسیار فهیم تر از آن هستند که تناقض گوییها و اهانتها و تهمت ها را تشخیص ندن پس برید تمام نظرات مردم را بخوانید و بعد اراجیف ببافید

    پاسخحذف
  32. karimiyan zende bad mard to hasti ke dele mardomo shad kardi

    پاسخحذف
  33. این صفحه مال رادیو فردا نیست.مصاحبه هم ساختگیه.

    پاسخحذف